středa 1. května 2013

DIY Galaxy shoes*

Nedávno jsem si vyráběla něco jako *galaxy shoes* a musím se pochválit, že to zrovna nedopadlo nejhůř (já vím, že samochvála smrdí). Jsem velké kopyto, takže mě to až překvapilo. Na internetu toho je fůra. Takže jsem se inspirovala.
Výroba není vůbec složitá. Kdybych to jednoduše popsala, tak si tenisky prostě počmáráte nějakými barvami. 

Budete potřebovat: 
1) černé tenisky 
2) akrylové barvy (různé odstíny modré, fialové a bílou)
3) houbičku
4) zubní kartáček
5) izolepa (papírová)

Postup:
Z černých tenisek si odděláme šňůrky. Bílou část tenisek si zalepíme izolepou, ať není také barevná. Poté si vezmeme houbičku s barvou a naneseme na tenisky. Vytváříme místa (dalo by se říci,že kruhy) s fialovými a modrými barvami, která pak zesvětlujeme směrem do středu a to tak, že děláme menší a menší kruhy s čím dál tím více světlejším odstínem barvy. V samotném středu by pak měla být aspoň trochu viditelná bílá barva. Nakonec si vezmeme kartáček na zuby, který namočíte do bílé barvy, a pěkně ty tenisky postříkáme.  To Vám udělá ten efekt, že tam jsou malé hvězdičky. Sem tam můžete nechat i malá černá místa.Odstíny si samozřejmě můžete všelijak míchat. Je to pouze na Vaší fantazii. Necháte proschnout a je to! Super boty jsou hotové. Hlavně si dávejte pozor na ty barvy, jelikož z oblečení opravdu nejdou smýt. 




Inspirační video:



Žádné komentáře:

Okomentovat