sobota 29. června 2013

Dárek pro kamarádku

Ahoj. Přiznávám se, je to už nějaký ten pátek, kdy jsem tu byla naposledy. Ale protože byl poslední měsíc na záchranu známek, tak jsem to nevzdávala. Vysvědčení se nakonec povedlo a snad bude příští rok ještě lepší.       Jelikož má moje kámoška narozeniny už 2. července a nevím, kdy bych ji zas uviděla, když budou ty prázdniny, tak jsem jí ve čtvrtek něco vyrobila. Je to jednoduché a mně osobně se to strašně líbí. Vyrobila jsem ji šperkovničku.

Budete potřebovat:
1. dřevěnou krabičku
2. akrylové barvy
3. ubrousek
4. lepidlo na decoupage



Krabičku natřeme akrylovými barvami a čekáme na to, až barvy zaschnou. 


Mezitím si vystřihneme obrázek z ubrousku, který chceme mít na krabičce.


Až nám barvička na krabičce uschne, vezmeme si lepidlo na decoupage a natíráme štětcem obrázek, který jsme si vystřihli z ubrousku.


Ke konci, když nám zaschne i lepidlo, krabičku můžeme postříkat bezbarvým lakem.


Snad se kamarádce bude líbit. A co říkáte Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat